דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי בקבוקים מדירה 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2167 פעמים ]

כולנו מכירים את הבעיה: בקבוקי השתייה שאנו צורכים הולכים ונערמים בדירה עד שמגיע הרגע שבו אין יותר ברירה וחייבים לפנות אותם. פינוי דירה מבקבוקים הוא על פניו משימה פשוטה למדי אך בכל זאת יש לה כמה מורכבויות שכדאי לתת עליהן את הדעת. אחת השאלות המרכזיות בהקשר זה הוא לאן לפנות את הבקבוקים כאשר אנו מחליטים להוציא אותם מהדירה. האפשרות המיידים שצריכה לעלות לכל אחד בראש בהקשר של פינוי דירות מבקבוקים חייבים כמובן להיות מחזור ואך ורק מחזור, ולהלן נקדיש לכך מספר מילים. 

פינוי דירה מבקבוקים

השלב הראשון של פינוי דירות מבקבוקים צריך כמובן להיות איסוף הבקבוקים מרחבי הבית וריכוזם במקום אחד. בדרך כלל אנו נמצא את האיסוף והריכוז של הבקבוקים באופן מתמשך על בסיס השימוש שלנו בהם עד למועד הפינוי. בשלב השני של פינוי דירה מבקבוקים יש לארוז את הבקבוקים בדרך כלשהי שבה יהיה קל לשאת אותם או להעביר אותם ממקום למקום, כמו למשל שקית, כהכנה לפינוי שלהם. בשלב השלישי עלינו להוציא את הבקבוקים מהדירה ולהעביר אותם בדרך כזו או אחרת למחזור וכאן יש לנו מספר אפשרויות שונות.

פינוי בקבוקים מדירה למחזור

מחזור בקבוקים הוא פעולה חשובה ביותר במאבק על שמירת איכות הסביבה. לכן, כאשר מבצעים פינוי דירה מבקבוקים כדאי מאוד לבחון מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את הבקבוקים למחזור, כך שיועברו לעיבוד ושימוש חוזר ולא יושלכו בתור פסולת בלתי מתכלה הפוגעת בסביבה ובנו. להלן נציג מספר הסברים כלליים על הדרך לעשות זאת.

לאן מפנים את הבקבוקים

ישנם מספר יעדים אליהם ניתן להעביר את הבקבוקים שאנחנו מפנים מהדירה. במרבית האזורים בארץ ישנם כיום מיכלי מחזור מיוחדים לבקבוקים. כאשר מבצעים פינוי דירה מבקבוקים כדאי לבדוק מראש היכן נמצא מיכל המחזור הקרוב ביותר ולשאת הבקבוקים לשם. במיכל המחזור יש צורך להוציא את הבקבוקים מהשקית ולהכניס אותם בזה אחר זה אל פתח מיכל המחזור. באזורים בארץ בהם אין מיכלי מחזור יש לרוב מרכזים מיוחדים אליהם ניתן להביא בקבוקים לשם מחזור.

פינוי דירה מבקבוקים עם וללא פקדון

אחד הנושאים שכדאי לתת אליהם את הדעת כאשר מבצעים פינוי דירות מבקבוקים הוא נושא הפקדון. בקבוקי זכוכית ובקבוקים בנפח של מתחת לליטר חייבים בפקדון. גביית הפקדון על בקבוקים יכול להחזיר אל כיסכם סכומים של בין עשרים וחמש אגורות ועד שקל וחצי, תלוי בסוג הבקבוק. במידה והצטברו אצלכם הרבה בקבוקים החייבים בפקדון פינוי דירה מבקבוקים והבאתם אל מקום שבו ניתן לקבל את הפקדון יכולה להיות פעולה ששווה לכם כמה עשרות שקלים.

 

 

 מאמר זה הופץ בחסות שי פינוי דירה מקצועי.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי 0507454504 , http://www.clearing111.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב